środa, 24 lutego 2010

Bardzo stare hobby


Jeszcze o tym nie pisałam, ale od kilku ładnych lat uwielbiam brać udział w róznych konkursach. O dziwo całkiem nieźle mi to wychodzi i czasem coś wygrywam. Kiedyś spisywałam wszystko, ale teraz sobie darowałam- mam nadzieję, że spamiętam. Wśród moich wygranych znalazły się między innymi kosmetyki, bilety do kina (całkiem sporo, ale najczęściej pojedyncze wejściówki), płyty cd i dvd, dwie wejściówki na pierwszy festiwal eski (wtedy to było coś:) ), cała góra książek, darmowe pizze i kilka innych rzeczy. Ogólnie nic szczególnie wartościowego, ale przyjemność jest duża :) W tym tygodniu mam wyjątkowe szczęście, bo wreszcie doczekałam się na mroźny kufel z gg sondy. Wypróbuję jak pogoda będzie odpowiednia :) Wygląda nieźle- już się nie mogę doczekać upałów.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz