czwartek, 8 listopada 2012

Wyróżnienie:)

Serdecznie dziękuję Dianie za wspaniałe wyróżnienie:
Jestem w wielkim szoku, że tak ostatnio mnie wyróżniacie :) To bardzo miłe. Skoro już jestem w nastroju dziękczynnym- dziękuję za wspaniałe i przemiłe komentarze, to dodaje energii i ochoty do tworzenia nowych rzeczy.

Zasady wyróżnienia są następujące:

„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Z chęcią odpowiem na wszystkie pytanka, ale wyróżnić chcę wszystkich, którzy mnie odwiedzają- bez obowiązku odpowiadania czy przekazywania dalej- wszystkie czujcie się wyróżnione- możecie zamieścić na swoich blogach informację o wyróżnieniu ode mnie i banerek.

Moje odpowiedzi na pytania Diany:
1. kupione czy zrobione ręcznie?
zrobione ręcznie
2. książka czy film?
ostatnio raczej film- nie da się czytać książki i wyplatać, malować klić itp, a może się da?
3. kawa czy herbata?
herbata, po kawie usypiam (wiem- dziwne)
4. miasto czy wieś?
wieś, bo wychowałam się na wsi i tęsknię
5. spacer czy rower?
spacer
6. plaża czy zwiedzanie?
zwiedzanie
7. przyjaciel czy znajomy?
zależy który;)
8. rajstopy czy skarpetki?
skarpetki (zawsze pasują, nawet jak przytyję:))
9. schody czy winda?
od niedawna winda (6 piętro)
10. włosy upięte czy rozpuszczone?
upięte (nie przyklejają się do robótki)
11. światło świec czy ciepło kominka?
ciepło kominka (ponieważ nie działa mi grzejnik- kolejna rzecz do której tęsknię)

Jeszcze raz dziękuję za wyróżnienie, czas już spać, a tyle jeszcze przydałoby się zrobić...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz