piątek, 11 stycznia 2013

Domowej roboty...odświeżacz powietrza


Pomysł znalazłam gdzieś w sieci, jest super tani, banalnie prosty i działa! Nie pachnie tak bardzo jak kupne odświeżacze, ale faktycznie pochłania zapachy. A oto przepis:
Do czystego i suchego słoiczka wsypujemy sodę oczyszczoną wystarczy 80g, ale można też więcej. Do tego dodajemy kilka kropli ulubionego olejku eterycznego i zakręcamy podziurawioną zakrętką. Wystarczy zrobić kilka dziurek, żeby zapach mógł się wydostać. Jeśli nie macie olejku eterycznego nie musicie dodawać- soda wchłonie brzydkie zapachy. Co jakiś czas-raz na kilka dni- trzeba słoiczkiem potrząsnąć, żeby sodę trochę ruszyć. Ja mój odświeżacz potraktowałam decoupagem, efekt jest bardziej przeźroczysty niż na zdjęciu, ale jeżeli chcecie mieć efekt witrażu wystarczy dokładnie wyciąć motyw. Ciekawie też wygląda kiedy się go zabezpieczy mod podge zamiast lakieru.

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście jestem zdania, że nie ma sensu robić w domowy sposób tego typu rzeczy. Dla mnie najlepszy jest neutralizator zapachu https://neutralizatoryzapachu.pl który przecież skutecznie usuwa wszystkie zbędne brzydkie zapachy z naszego domu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy sposób jest dobry na to, aby mieć fajnej jakości powietrze jeżeli chcemy oddychać zdrowo. Dlatego ja bardzo cenię sobie oczyszczacz powietrza https://zdrovi.pl/k/oczyszczacze-powietrza/ który jak dla mnie jest jednym z najlepszych opcji jeżeli chcemy oddychać pełną piersią.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałem okazji wykonywać takich rzeczy ale faktycznie jak widać można to zrobić bez najmniejszego problemu. Natomiast kiedy mówimy o nawilżaniu powietrza to moim zdaniem wysokiej jakości nawilżacz https://duka.com/pl/agd/nawilzacze-powietrza po prostu lepiej jest kupić.

    OdpowiedzUsuń